.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

استقبال گرم مردم آبادان و خرمشهر و جمعي از رزمندگان قديمي اين دو شهر از مهندس موسوي نخست وزير دوران دفاع مقدس صحنه هاي كم نظير و غيرمنتظره اي را بوجود آورد. هنگامي كه مهندس موسوي وارد شبستان مسجد موسي بن جعفر(ع ) آبادان شد. پيرمردي با لباس بسيجي و چفيه برگردن درحاليكه عكسي از ميرحسين با لباس بسيجي كه در دوران دفاع مقدس به يادگار با هم گرفته بودند در دست داشت بلند شد و فرياد زد : مهندس 20 سال است كه منتظرت هستم . مهندس هم او را شناخت همديگر را بغل كردند و سخت در آغوش همديگر گريه كردند. پيرمرد چفيه خود را از گردن باز كرد و در گردن او انداخت و ميرحسين هم دست او را گرفت و با خود به روي جايگاه برد و حاضران شعار دادند : موسوي رزمنده رئيس جمهور آينده ـ موسوي دلاور اميد چشم رهبر.

آن دسته از زائران ايراني خانه خدا كه از طريق فرودگاه جده وارد عربستان مي شوند از وجود مشكلاتي در اين فرودگاه از قبيل انگشت نگاري و معطلي هاي چندين ساعته زائران خبر مي دهند درحالي كه مدتي است چنين مشكلاتي در مورد ورودي هاي مدينه شنيده نمي شود. عدم امكانات كافي از سوي ستاد حج و معطلي بي مورد مردم باعث و بخش زائد زائران شده و عملا يك روز از فرصت زائران از بين مي رود.

يك منبع آگاه مصري اعلام كرد سازمان اطلاعات و امنيت مصر به شدت در تلاش است « شيخ محمد سيد طنطاوي » رئيس دانشگاه الازهر را راضي كند با صدور بيانيه اي يا فتوايي عليه « سيدحسن نصرالله » دبيركل حزب الله در افزايش حملات رسانه اي عليه حزب الله آنان را ياري كند. به گزارش شيعه آنلاين اين منبع آگاه در ادامه افزود : سازمان اطلاعات و امنيت مصر تا بدين لحظه نتوانسته شيخ الازهر را براي صدور چنين فتوايي راضي كنند زيرا « طنطاوي » معتقد است به دليل محبوبيت « سيد حسن نصرالله » در ميان افكار عمومي جهان عرب و شهروندان مصري صدور چنين فتوايي نه تنها در كاهش اين محبوبيت تاثيري ندارد بلكه نتيجه اي معكوس خواهد داشت و موجب منفورتر شدن چهره خود « طنطاوي » خواهد شد. نظرسنجي هاي انجام شده در مصر و ديگر كشورهاي عربي نشان مي دهد پس از ديدار و گفتگوي شيخ الازهر با « شيمون پرز » رئيس جمهور رژيم صهيونيستي در كنفرانس گفتگوي اديان كه به ميزباني عربستان سعودي در آمريكا برگزار شد « طنطاوي » جايگاه خود را در جهان عرب از دست داد. وي در ميان شهروندان مصري به « مفتي دربار » شهرت دارد.

مهندس ميرحسين موسوي در ديدار با دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز درباره مفهوم دو عبارت اصلاح طلبي و اصول گرايي اظهار داشت : « وقتي از اين واژه ها خوب استفاده نشود مشكل پيدا خواهيم كرد. اصول گرايي ايستادن براساس ارزش هاي بنيادين است و يكي از اين ارزش هاي بنيادين آزادي استقلال و توامان مطرح كردن جمهوريت و اسلاميت است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.